FIRSATLARI KAÇIRMAYIN!

Mitsubishi Care dünyasına hoşgeldiniz.
Mitsubishi Care ile daima güvende ve ayrıcalıklısınız.


Acil Servis ve Yol Yardım Hizmetlerimiz

Mitsubishi Care, yolculuklarınızda hiç hesapta olmayan bir sorunla kaşılaştığınızda
Türkiye’nin neresinde olursanız olun yardımınıza koşar.


Üstelik Acil Servis ve Yol Yardım hizmetlerimiz aracınızı aldığınız ilk günden itibaren
2 yıl boyunca ücretsiz olarak hizmetinizde.


Herhangi bir sorunla mı karşılaştınız?
0216 578 67 00 numaralı telefonumuzdan bizi aradığınızda siz neredeyseniz biz de oradayız.

  • ACİL YOL YARDIM HİZMETİ; Bizi aradığınızda sizi en yakın TMA yetkili servisi ile görüştürüyoruz ve aracınızın sorununun olay yerinde giderilebileceği anlaşıldığında, konusunda uzman teknik ekibimiz en kısa sürede acil yol yardım aracı ile yanınıza geliyor.
  • Aracınızın çekİlmesİ gerekİrse; Aracınız herhangi bir nedenle yolda kalır ve çekilmesi gerekirse çekicimiz geliyor ve aracınızı en yakın Temsa Motorlu Araçlar Yetkili Servisine götürüyor. Üstelik trafiğe çıkış tarihinden itibaren 2 yıl boyunca sizden hiçbir ücret talep etmiyoruz.
  • Aracınızın kurtarılması gerekiyorsa; Aracın devrilmesi, yan yatması veya başka bir seviyeye düşmesi durumunda, aracınızı bulunduğu yerden kurtarıyor, sonrasında çekilmesi veya yoluna devam etmesi için uygun bir yere koyuyoruz. (Aracın kurtarılması hizmetimizi 300 USD limit dahilinde sunmaktayız)
  • Ya kaza durumunda; Kaza yaptınız ve aracınız olay yerinde onarılamıyor ya da hareket edemiyor. Böyle bir durumda aracınızı en yakın Temsa Motorlu Araçlar yetkili servisinize götürüyoruz. Onarım yetkili servisimizde yapılacaksa çekim ve kurtarma masraflarınız bizden, üstelik aracınız kaç yaşında olursa olsun.
  • Yolunuza devam etmek İstİyorsanız; Temsa Motorlu Araçlar yetkili servisine çekilen aracınızın arızasının giderilmesi 24 saati aşacaksa Mitsubishi Care sizi istediğiniz yere götürüyor.

    Dilerseniz gitmeniz gereken yere otobüs veya uçak bileti temin ediyoruz, 500 km. nin altında kalan mesafeler için tek yön otobüs biletiniz, 500 km.’yi aşan mesafeler için tek yön uçak biletiniz bizden. Veya isterseniz azami 48 saat süreliğine size başka bir araç kiralıyoruz (Araç kiralama bedelimizin limiti 300 USD olup, tahsis edilecek tüm kiralık araçlarımız binektir).
  • Konuğumuzsunuz; Aracınızın onarım süresinin 24 saati aşması durumunda yola devam etmek istemiyorsunuz, geçici araç talebiniz de yok. Bu durumda binek araç sahibi iseniz siz ve yanınızdaki yolcular, ticari araç sahibi iseniz siz ve yanınızdaki 1 kişi azami 3 gün boyunca konuğumuzsunuz (konaklama hizmetimizde kişi başı limitimiz günlük 150 USD’dir).
  • Aracınızı Sİze getİrelİm; Aracınızın onarımı 72 saatten uzun sürerse; 80 km. mesafeye kadar aracınızı bulunduğunuz yere ücretsiz teslim ediyoruz ya da sizin veya sizin belirleyeceğiniz bir kişinin aracın bulunduğu yere kadar olan otobüs ile seyahat masrafını karşılıyoruz.
  • Bİlgİ ve İletİşİm; Bilgi almak istediğiniz bir konu mu var?
    Mitsubishi Care Acil Servis ve Yol Yardım hizmetimiz kapsamında bizi arayabilir; yol, kaza, hava durumu, ulaşım araçları ve konaklama konularında bilgi alabilir, acil durumlarda doktor, ambulans ihtiyacı olması halinde organizasyon hizmeti isteyebilir, resmi kurum, polis, jandarma irtibat telefonları konusunda destek alabilirsiniz. Mitsubishi sahibiyseniz güvende ve ayrıcalıklısınız, sizi asla yarı yolda bırakmayacağız.



Çağrı Merkezi

Mitsubishi Care İletişim Hattını aradığınızda,
Müşteri İlişkileri yetkililerimiz 7 gün, 24 saat her türlü sorununuzu ve talebinizi alır,
inceler ve en kısa zamanda konu ile ilgili size bilgi verir.
İletişim Formu
Test Sürüşü
Yeni bir Mitsubishi araçla heyecan dolu bir deneyime hazır mısınız?
Aracınızı değiştirmeye karar mı verdiniz? m2el.com adresine girerek
web sitemizi ziyaret etmeniz halinde hem aracınızı
meraklıları ile buluşturabilecek, hem de yetkili satıcılarımızın
stoğunda bulunan 2.el araçları inceleme fırsatı bulacaksınız.








Servisim
Tüm Temsa Motorlu Araçlar Yetkili Servisleri size
hak ettiğiniz mükemmel hizmeti sunmaya hazır.

Güncel teknik bilgilere sahip teknik uzmanlarımız
ve eğitimli servis çalışanlarımız aracınızın bakım ve onarım
işlemlerini gerektiği gibi yaparak aracınızı uzun yıllar
güvenle ve keyifle kullanabilmenizi
sağlayacaklardır.
Filo Yönetimi
Araç filosu oluşturmak, genişletmek veya yenilemek isteyen
tüm Müşterilerimizin gerek satış, gerekse satış sonrası tüm süreçlerinde yanındayız.

Performans, konfor ve yüksek güvenlik özelliklerine sahip araçlarımızı kullanırken;
geniş yetkili servis ağımız, rekabetçi yedek parça fiyatlarımız, bakım anlaşmalarımız
ve sürücü eğitimlerimizle yol arkadaşınız olmaya hazırız.
Memnuniyetiniz En büyük Ödülümüz
Markamızı tercih eden tüm müşterilerimiz bizim için çok özel ve çok değerli.
Yaşamış olduğunuz satış ve satış sonrası deneyiminizden memnuniyetiniz bu nedenle bizim için çok önemli.

Memnuniyetinizi ölçebilmek için sizi aradığımızda bize birkaç dakika ayırarak hizmetlerimizle ilgili bizi değerlendirmeniz daha iyiye giden yolda bizim için
en değerli yol haritası olacaktır.
Acil Servis ve Yol Yardım Hizmetlerimizle İlgili Koşullar ve İstisnalar

Koşullar

01.08.2016 tarihinden itibaren trafiğe çıkan Mitsubishi binek ve L 200 araçlara özel bir hizmettir.
Hizmet şartlarının yerine getirilmesi en kısa sürede Mitsubishi Care İletişim Hattının bilgilendirilmesi ile mümkün olacaktır.
Kaza durumlarında onarım Temsa Motorlu Araçlar yetkili servisinde yapılmayacak ise sağlanan tüm hizmetlere ait masraflar müşteriden talep edilecektir.
Kaza durumunda geçici araç tahsisi ve konaklama hizmeti verilmeyecektir.
Yol kenarı yardım organizasyonu, araç çekme ve kurtarma hizmetleri dışındaki tüm hizmetler daimi ikametgah ili dışında yürürlüğe girecektir.
Türkiye Cumhuriyeti tarafından karayolu olarak tanımlanan bölgenin dışında hizmet verilememektedir.
Acil Servis ve Yol Yardım hizmeti trafiğe çıkış tarihi itibari ile 2 yıl ücretsiz olup, sonraki dönemlerde organizasyon hizmeti verilmeye devam edilecek, ancak hizmet kapsamındaki masraflar müşteriye ait olacaktır.
Ticari araçların istihap haddinin üzerinde yüklenmesi halinde hizmet verilme zorunluluğu yoktur.
İlgili yasal düzenlemelere istinaden; yüklü ticari araçların çekim hizmeti aracın yükünün boşaltılması şartı ile yerine getirilecektir

İstisnalar:

Aşağıdaki koşulların bir veya daha fazlasının gerçekleşmesi halinde Acil Servis ve Yol Yardım hizmeti verme zorunluluğu yoktur.
• Acil Servis ve Yol Yardım kapsamında talepte bulunan Müşterinin veya herhangi bir başka kişinin
hileli/kasıtlı hareketleri,
• Kiralık araçlar, sürücü kurslarına ait araçlar, okul araçları, taksiler ve toplu halk taşımacılığında
kullanılan araçlar,
• Acil Servis ve Yol Yardım kapsamındaki herhangi bir hizmetin verilmesi esnasında, dolaylı veya dolaysız meydana gelebilecek ve hizmet kapsamında olmayan her türlü maddi/bedeni zarar,
• Sel, deprem, volkanik patlamalar, fırtına ve meteor düşmesi gibi olağanüstü olaylar sonucu ortaya çıkan zararlar,
• Terorizm, isyan ve ayaklanmalar,
• Silahlı kuvvetler, güvenlik kuvvetleri veya örgütlerinin harekatı,
• Nükleer radyo-aktivite sonucu ortaya çıkan olaylar,
• Ticari amaçlı taşınan yolcular ile istihab haddini aşan yolcu ve yükler
• Araç sürücüsünün; ilaç, zehirli veya narkotik maddelerin etkisinde olması veya kanındaki alkol düzeyinin aracı kullanmakta olduğu ülkedeki kanunların müsaade ettiği düzeyin üzerinde olması,
• Araç sürücüsünün aracın sınıfına uygun ehliyete sahip olmaması.
• Araçta taşınan yakıt madeni esaslı cisimler veya diğer yanıcı patlayıcı ya da zehirli maddeler,
• Aracın trafiğe çıkışını sağlayan yasal dökümanların (şartların) olmaması
• Tıbbi reçete dışında alınan alkol, ilaçlar, zehirli maddeler uyuşturucular veya tıbbi ürünlerin gönüllü tüketimi ile ortaya çıkan hastalıklar veya patolojik durumlar,

Aşağıdaki durumlarda oluşan masraflar karşılanmayacaktır:

• Mitsubishi Care İletişim Hattı aranmadan önce araç sürücüsü tarafından yapılan veya yaptırılan her türlü yol yardım faaliyetine ilişkin masraflar.
• Hizmetlerden herhangi birinin verilmesi esnasında, aracın içinde veya üzerinde bulunan sökülebilen parçalar ile araç içinde yer alan tüm kişisel ve/veya ticari eşyaların kaybı/bozulması sonucu ortaya
çıkan masraflar,
• Rapor/belge gerektiren hizmetler için gerekli evrakların temin edilmediği durumlarda oluşan masraflar

MITSUBISHI YENİLİKLERİNDEN
HABERDAR OLMAK İSTER MİSİNİZ?
X